720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.hddizi.com
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Chuck 5.Sezon 1.Bölüm izle HD


Dizi Özeti

Chuck 5.Sezon 1.Bölüm “Chuck Versus the Zoom” izle

Yorumlar
29 Eki 17:11 | cenk52 demiş ki;

özlemişim. <3 :))


29 Eki 17:15 | KoRkUsUzZ demiş ki;

Harika ya. İnaın bu diziyi ne zamandır bekliyorum anlatamam . Dün çıktı fakat sabahtan beri yayınlamanız için sayfanızdan ayrılmıyorum.. Sonunda yayınladınız . Teşekkürler .


29 Eki 17:19 | KotuadaM demiş ki;

Dün değil bugün çıktı. 2 yıldır çıktığı gün yayınlanır Chuck, hiç sekmeden. Rica ederim. İyi seyirler.


29 Eki 17:43 | Mr X demiş ki;

sadece dizi hd olarak sevilmiyor burdan film sekmesindeki harika filmleride izlemesi lazım blue ray film kalitesi yaşanıyor adete thans for admın


29 Eki 19:47 | KoRkUsUzZ demiş ki;

Hayır KötüadaM, dün çıktı 28 inde çıktı yani. Ayrıca siz saat 5 de yayınladınız. Bugün çıktıysa bile nasıl saat 5 de yayınlanıyor sacmalamayın ? Dün akşam dizi yayınlandı.


29 Eki 22:31 | KotuadaM demiş ki;

Dizi Amerikada yayınlandığında Türkiyede ayın 29′u. Saat sbaah 5 suları. Bugün diyorsak bugün.

Bugün çıkan dizi niye bugün yayınlanamasın? 12 saat sonra yayınlamışız işte. Kusur mu var beyninizde?


29 Eki 22:48 | KoRkUsUzZ demiş ki;

Bir sitenin admini bile böyle terbıyesızce konusuorsa gercekten emeginize ragmen siteden sogudum :)


29 Eki 23:13 | KotuadaM demiş ki;

Katılıyorum. Gidebilirsin şimdi.


29 Eki 23:25 | TheHorror demiş ki;

@KoRkUsUzZ
Adminin terbiyesizce konuştuğu bi cümle göremedim yalnız


29 Eki 23:56 | KoRkUsUzZ demiş ki;

” Kusur mu var beyninizde? ” tanımadıgım bir insan benimle nasıl böyle bir şekilde konusur?


30 Eki 00:34 | KotuadaM demiş ki;

Tanımadığın bir insana nasıl “saçmalamayın” diye konuşabiliyorsan öyle.
Tanımadığın binlerce insana nasıl yanlış bilgi aktarıyorsan öyle.

Üstelik doğru bilgiyi söylediğim halde sanki birşey biliyormuş gibi ısrarla insanları yanıltmaya çalışıyorsun.
Sağlıklı bir beyin emin olmadığı konularda ısrar etmez.


30 Eki 00:48 | Dean Winchester demiş ki;

hiç bitmesin diyebileceğin ender dizilerden. çok severim.
bu arada KotuadaM’a laf yok beyler, adam daha napsın, reklamlara tıklayın saçma eleştiriler getireceğinize.


30 Eki 02:03 | Tenur demiş ki;

Böylesine kaliteli hizmeti ücretsiz alıyorken neden emek veren insanlara böyle davranıyorsunuz anlamakta zorluk çekiyorum dizi bölümüde film bölümüde müthiş bi site emek verenlerin ellerine sağlık.


30 Eki 03:32 | Balik demiş ki;

Evet beyler, emege saygi biraz, boyle bedava ve kaliteli bir site icin cok konusmayin.


30 Eki 19:05 | osman demiş ki;

Chuck’ın son sezonu arkadaşlar. Bu sene Chuck’a veda edeceğiz. Umarım harika bir final sezonu olur.


30 Eki 20:06 | kubilay demiş ki;

site çok iyi laf etmeyin dizi daha da iyi :D sabırsızlıkla gelecek haftayı bekliyorum


30 Eki 21:20 | MEK demiş ki;

kötü adam eliyüzü düzgün online dizi izlenen başka bir site daha görmedim dizihd den başka elinize sağlık..


31 Eki 00:22 | issy demiş ki;

Thank you so much kotuadam… my turkish friend advised this site to me 2 years ago and i have been using it non-stop ever since.. you are amazing!!! i was just wondering what happened to fringe this week ??? thank you .


31 Eki 14:16 | alican demiş ki;

ya kötüadam size sunabileceği en iyi hizmeti sunuyo daha ne yapsın takdir etmek yerine kusur arıyosunuz ya


31 Eki 19:02 | brienz demiş ki;

bir sitenin adminin üyeleriyle böyle saygısızca tartışmalara girmemesi gerekir. Yani şu okuduklarımdan sonra gerçekten bende soğudum bu siteden…


31 Eki 19:41 | KotuadaM demiş ki;

Yanlış. Tam tersi olacak. Bir sitenin üyesi adminiyle böyle tartışmaya giremez. Başka yerde olsa muhattab bile olmaz admin. Üye, elit üye, senyor üye, moderator, super moderator en sonda admin gelir. Burda emek sahibi olan benim. 10 kat fazla saygı göstericeksin. İnternet kültürünüz yok belli ki.
Yalnız ben öyle biriyim, o konuda haklısınız. Ben saygısız, seviyesiz ve ziyaretçilerine zerre kadar değer vermeyen biriyim, hep öyleydim. Bundan sonrası için de nezaket vaad etmiyorum.
Neyin peşindesiniz hala anlamıyorum ki.
Gidin lütfen siz de. Zor değil, sağ üstte. “X” e tıklayın olsun bu iş.


01 Kas 00:32 | kartal demiş ki;

admine laf atmayın adam sana cevap veriyo daha ne istiyosun bi de artislik yapıyon git para ver izle daha mı iyi sen takma bunları kötüadam yalnız güzel laf sokuyosun :D


05 Kas 14:01 | asy demiş ki;

cia neden chuckla uğraşıyoki bu kadar


06 Kas 01:25 | erkutbudak demiş ki;

Chuck Bilgisayar olmadığında izlenesi qelmiyor filmi bide bu dizi neden emmy ödüllerinde hiç aday gösterilmedi anlamış değilim.


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..