720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.hddizi.com
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Grown Ups Büyükler Filmi İzle HD


Dizi Özeti
Yorumlar
20 Ağu 03:51 | gürkan demiş ki;

kötü adam bu altyazıları yuklerken büyütme sansın varmı yoksa fılm e gömülü olarakmı gelıyor sana?


20 Ağu 05:47 | onur demiş ki;

cok süper bir film herkezin izlemesini isterim


21 Ağu 16:35 | jackalca demiş ki;

emeğe saygı için reclamlara bir tık yeter:)


22 Ağu 00:28 | ck demiş ki;

süper bi film herkes izlemeli


23 Ağu 03:09 | ferhat demiş ki;

harika tek kelimeyle harika


23 Ağu 17:35 | İzleyici demiş ki;

Komedi :)


24 Ağu 08:21 | JaSoN demiş ki;

yine harika bir film daha tesekkurler.. emegenize saglık


26 Ağu 18:57 | noname demiş ki;

kotu adam eline saglk, ya bende mesela yüklenirken izledigim dizi veya filmler bazen kendiliginden hemen doluyor gibi gözüküyor ama oynatmıyor,mesela 6. dakka da takılıor duruyor, gene bastan yuklemek zorunda kalıyorum bunun sebebi ne diye sormak istedim


28 Ağu 01:07 | bonkers demiş ki;

kardesım soruna kımse cvp vermemıs sanırım.. cozumu şu sekılde olmalı ; ağ baglantılarına gir ve DNS ayarlarını otomatıge al sorun cozulucektır..


01 Eyl 16:23 | ylmz demiş ki;

bencede reklamlara bi tık yeterli çok güzel bi site…


02 Eyl 05:25 | Emre demiş ki;

Siteniz cok güzel ricamız alt yazıları biraz büyük olsun :) Mümkünse


03 Eyl 19:29 | Cem demiş ki;

Teşekkürler…


03 Eyl 21:26 | marius demiş ki;

koptuk gülmekten çok hoş bir film teşekkürler herkese..


05 Eyl 19:24 | riven demiş ki;

özellikle sondaki maça kadar çok eğlenceli ve güzel mesajlar veren bir film.son kısmı biraz yapmacık ve basit kaçmış okadar.izlenir..


09 Eyl 20:19 | fatih demiş ki;

çok güzel filmler ancak sorun izlerken sürek li donması ne yapsam bunu çözebilrim tşkler


13 Eyl 07:00 | Çağlar demiş ki;

Teşekkürler dizihd.com

Seyredin pişman olmazsınız, sağlam bi film, hem komedi hem alınabilecek bi mesajı var.


24 Eyl 04:38 | HasaN demiş ki;

Tesekkurler…


25 Eyl 16:04 | VersageXq demiş ki;

keyifle izlenebilecek bir film tesekkur ederım :)


02 Eki 22:08 | begüm demiş ki;

bence bu filmden mesajlar alınmalı günümüzdeki çoçukların ne kadar eve kapalı bilgisayar başında çocukluklarını yaşayamadıklarını çarpıcı bir şekilde anlatıyor


05 Eki 15:48 | SSS demiş ki;

fena diil… klasik komedi bazen sıkıyo bazen güldürüyo bazen eğlendiriyo izlenir…


08 Eki 04:56 | batuhan demiş ki;

izlediğin en guzel filmler arasında yeruını aldıı gerçekten çok hoş bır flm emegi gçeen herekze teşşekürler


17 Eki 02:44 | burak demiş ki;

dizi hd ekıbıne tesekkurler ancak uzun zamandır hıc yenı fılm yok ortada bu duruma bır cozum getırırsenız sevınırım:)


06 Kas 11:50 | haydabrepehlivan demiş ki;

hocam site çok güzel de şu yabancı film sayısını artırsanız çok mutlu olcazzz…:d


14 Kas 19:21 | 4PK demiş ki;

Bencede Siteye Yeni Film Lerim Yuklenme Zamanı Geldı :) Hepsini İzledik …


10 Ara 22:09 | mepi demiş ki;

tsk ederim


10 Ara 22:10 | arzu yilmaz demiş ki;

tesekkur ederim arkadaslar


23 Ara 01:12 | caner demiş ki;

süperdi :) cok guzel uymuş karakter tipleri


31 Ara 03:58 | gringots demiş ki;

orijinel sakalari var..tam komedi:)


12 Oca 02:00 | mamy demiş ki;

müthişti gece gece izledim fazla gülmemek için elimden geeni yaptım sperdi herkese tavsiye…zaten 2010 nun en ii komedi filmi seçilmiş adam sandlerde en ii komedi adamı…tşk…


06 Şub 17:33 | ayse demiş ki;

mükemmel :D adam sandler yine yapmış yapıcağını :) harika bi film herkesin izlemesini tavsiye ederim :)


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..