720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.hddizi.com
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Spartacus Blood And Sand 6.Bölüm izle


Dizi Özeti
Yorumlar
27 Şub 18:52 | NightWhisper demiş ki;

Ne zaman tamamlanır eklenmesi


27 Şub 18:56 | Efsane007 demiş ki;

Admin, kralsın …

İtinayla bekliyorum …


27 Şub 19:16 | KotuadaM demiş ki;

Yarım saate kalmaz biter arkadaşlar..


27 Şub 19:20 | codesigner demiş ki;

ilk kısımı izledim heyecanla bekliyorum


27 Şub 19:21 | Bonkers demiş ki;

vakıt kaybetmeden yukluosun emegıne saglık senden hızlısı yok :)


27 Şub 19:25 | bsamet demiş ki;

yaa bu günün en önemli olayı budur!


27 Şub 19:30 | the.serapis demiş ki;

Denizli’de bir gurup hastası var bu dizinin. Şimdi aradılar siteye yüklendi diye işi gücü bırakıp internet kafeye geldim. MÜKEMMEL BİR DİZİ. Emeğinize sağlık. Teşekkürler.


27 Şub 20:00 | bestplayer demiş ki;

emeginize saglik cok tsk ederim


27 Şub 20:59 | cccxX demiş ki;

degır kısımlar ne zaman gelır


27 Şub 21:12 | KotuadaM demiş ki;

3 saati geçti tamamı yükleneli..


27 Şub 21:24 | hulusi demiş ki;

süper bu hızı bütün böölümlerde görmek istiyoruz ayrıca çok teşekkürler


27 Şub 21:45 | selimsoyturk demiş ki;

kotu adam ellerine saglik
sen bu isi yapiyorsun belli bu dizinin gelecek bölüm fragmani da yayinlasana cok iyi olur simdiden tsekkurler…… süper bir diziiiii


27 Şub 21:50 | mutlu demiş ki;

tek kelime ile süpersiniz admin ellerin dert görmesin her zaman burdan izliyorum dizileri

kolay gelsin


27 Şub 22:37 | cenk. demiş ki;

Çok teşekkürler. Emegeinize saglık…


27 Şub 22:40 | Gökay Göksel demiş ki;

Ellerinize sağlık dostlar…


27 Şub 23:19 | alp demiş ki;

kotuadam sana yine tesekkurler


27 Şub 23:45 | trilili demiş ki;

mükemmelsiniz


28 Şub 00:35 | nefes demiş ki;

ooooff yaa olmaz böle bıseyyy :(:( tamda kavustu derken :(


28 Şub 02:07 | efsanen demiş ki;

super bırsey alınıze saglık harıkaydı


01 Mar 01:05 | yunus demiş ki;

cakala batiatusa bak adam katlıam yaptı.


01 Mar 07:07 | vural demiş ki;

kendin çek yarat bul bir yerlerden usta bu dizinin her gün başka bir bölümünü çal çırp getir :D saygılar usta kralsın


01 Mar 13:46 | Hakan demiş ki;

Helal olsun ya süper dizi
yeni bölümü merakla bekliyoz.tvden bir kac saat sonra pat diye ekliyorsunuz o da cok güzel


02 Mar 19:24 | yarasa demiş ki;

yeni bölümü ne zaman gelir arkadaşlar


05 Mar 00:33 | ufukeser demiş ki;

ßu diziye bayılıyorum (:


05 Mar 02:42 | Isac demiş ki;

Muhtesem birsey bu ya. Ellerinize saglik. bunu gercekten söyluyorum böyle bir diziyi bize izlettirdiginiz icin size minettarim.


05 Mar 04:39 | emre demiş ki;

Ashur Şerfszi, Ölümünü 4 gözle bekliyorum…

7 nezaman upload olur?


06 Mar 01:21 | Rage demiş ki;

öncelikle bu dizinin burda bu kaliteyle yayınlanmasından dolayı çok teşekkür ediyor ve emeği geçen herkese saygılar sunuyorum.ancak bir sorum olacaktı acaba yeni bölümü ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı..?


06 Mar 01:24 | KotuadaM demiş ki;

Bugün çıkıcak..Yarın altyazısı çıktıktan sonra sitemizden izleyebilirsiniz..


06 Mar 12:40 | murat demiş ki;

şu ana kadar izlediğim en iii yabancı dizi. bu sitede yanınlanması için ugaraşan herkesin emegine saglık


06 Mar 12:56 | Atamansha demiş ki;

Selam Kotu adam sayende dizinin hastası olduk.7. bolumu ne zaman ekliceksin?? emeğine saglık..


06 Mar 13:45 | Kenan demiş ki;

7.bölüm çevirisi divxplanet te bitmek üzere,7.bölümü nezaman eklersiniz?Teşekkürler.İyi çalışmalar


06 Mar 16:37 | Name (required) demiş ki;

harika bi dizi biçok filmden daha kaliteli.bu kalitede yayın yaptığınız için tşk.


12 Mar 00:35 | S4Rl demiş ki;

elinize emeğinze sağlık da bn 2. partta bi sorun yasadım bska vr mı sorn ysayan ?


20 Mar 00:34 | mehmet demiş ki;

yeni bölüm ne zaman adamım


20 Mar 11:40 | emre demiş ki;

süpersiniz kardeşim helal olsun


22 Mar 00:35 | penaltı demiş ki;

usta eline sağlık süper dizi ve kalite 5 saatten beri izliyorum tek bi kesinti yok diziport halt etmiş kral sizsiniz


21 May 10:36 | ßyWınchester demiş ki;

upload eden arkadaşa teşekkürler.


05 Haz 21:35 | xilla demiş ki;

teşekkürler uploadlar için


15 Eyl 00:15 | ziyaretci demiş ki;

kaptan cssler karismis chrome da sayfa yamuk cıkıyor


24 Eki 09:58 | batu demiş ki;

my name is spartacus manyak bşey


01 Kas 02:15 | hafz demiş ki;

parçaların geçişleri ses görüntü kalitesi mükemmel.süper bir site.tşk


10 Ara 04:23 | gringots demiş ki;

ölmesin ya:S bekle bekle kavuscaklar.sonundada böyle olsun


16 Nis 23:27 | berkant demiş ki;

harika olsısss emegine saglık


13 Ağu 19:57 | özgür demiş ki;

ya arkadaşlar bu bölüm hiç unutulmcak :( yapanın elerine sağlık


13 Ağu 20:23 | özgür demiş ki;

arkdaşlar he r cumatesi spartacus kan ve kum 2.sezon oluro cnbc’e her cumatesi 11.00 da iyi seyirler


07 Mar 02:29 | onur demiş ki;

Dizi çok sağlam dizi hd kaliteside mükemmel teşekkürler…


24 Nis 10:48 | erhan demiş ki;

şerefsiz hem kızı getirtti hemde öldürttü spartacus intikamını alır ama..


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..